Idag har jag haft...

kalas! Woho, det var super kul! Allie, Ellis, Esme, Viktor, Naomi, Dedde och... jag var där! Vi hade super kul! ^^<333 Lite bilder på det jag fick^^:
 <--- Snyggt halsband va?<33 (Naomi)
 <--- Två underbara (och väldigt söta) tröjor!<333 (Esme)
 <--- Autfiten ofc! ^^ Först hade jag tajtsen och en väldigt söt blus (e ganska lång, går över rumpan), men jag fick denna oerhört sköna och snygga tröjan, så då blev den autfiten!^^<333 (Allie)
 <--- Halsbandet (Naomi, som ni vet), hjärtörhängen (från Allie, tröjan oxå), guldörhängen (Dedde), allt ligger på ett underbart presentkort med 150 kr (Ellis, min favvo affär!^^), och saken som ligger i plasten är en klocka (Viktor den snygge, har jag fått den snygga klockan ifrån), halsbandet (som ni såg förut) och örhängerna över halsbandet (Naomi, igen!) och... Inget mer! ^^


En massa tusen kramar och pussar och tack till: Ellis, Esme, Viktor, Allie, Naomi och Dedde!<333 Älskar er!



Det var nog allt, så:

Puss och kram Foffo! <333




Kommentarer
Postat av: Allie

Haha, naaw, taack!<33 Ditt kalas var SUPER kul! ^^ Jag blev glad att du hade tröjan på dig resten av kalaset. Det värmde skaru veta!<33



Puss och Kram Allie<33

2009-12-13 @ 15:50:08
URL: http://lackaur.blogg.se/
Postat av: Naomi

Ja ditt kalas var super :D

2009-12-26 @ 17:46:42

Vad har du på hjärtat?

Och du heter? :P
Kom ihåg mig?

Mail? Lovar att det inte publiceras

Din finfina blogg?

Det du vill säga :)

Trackback
RSS 2.0