Dikter jag har kommit på!

Dikter till alla mina vänner:

Ella så liten och nätt
du är så smal som en liten gullig plätt
Alla får plats i ditt hjärta
Även en liten ärta
Så jag gjorde denna dikt till dej
För att det känns värkligen som om du bryr dej om mej!

Allie så snäll
även ifall du skulle vara gjord av fjäll
Lite envis kan du vara ibland
Men det är härligt och det är nästan alla i vårat land
Så jag gjorde denna dikt till dej
För att det känns värkligen som om du bryr dej om mej!

Esme, coolast av oss alla
och med din interligent kan du knappast falla
Gör allt för dina vänner
Och det är den Tilda jag känner
Så jag gjorde denna dikt till dej
För att det känns värkligen som om du bryr dej om mej!

Siri så härlig och leker varje dag
och mer än bara ett litet tag
Och första skoldagen på vår skola
kännde jag att när jag var med dej, då var vi dom coola
Så jag gjorde denna dikt till dej
För att det känns värkligen som om du bryr dej om mej!

Tuffe så kort och med ditt oändliga hår
håret är ju ända ner till ditt lår!
Men är alltid där för en
och efter det är du alltid vid någon anna sen!
Så jag gjorde denna dikt till dej
För att det känns värkligen som om du bryr dej om mej!

Hoppas (om ni läser dom) tycker om det som står i dikten! ^^ Den dikten som handlar om dej, den är ju till dej! Och den har jag kommit på själv! Så hoppas ni gillar dom och kommenterar och säger vad ni tycker om dom!!!^^

Kramizar Flipp! ^^


Kommentarer
Postat av: Ella

TACK FÖR DIKTEN!!!!!!! Alla andra dikter var också jätte fina, du är jätte snäll och jag har faktiskt gjort en dikt till dig! Fast jag har inte satt ut den på bloggen än men jag kommer snart att göra det!

2009-10-16 @ 12:54:58
URL: http://eellllaa.blogg.se/?tmp=16125125
Postat av: Allie

Naaaaaaw, taaaaaaaaack!!! Du har alltis en plats i mitt hjärta! Kom ihåg det!! Ska nog göra en dikt till dig också gumman! <33

2009-10-17 @ 12:26:07
Postat av: Filippa

Vassego mina friiieeends!! Det var roligt att göra dikter till er och jag menar väääääääääääärkligen det jag skrev i dom! "I promise (Eller hur det styavas)"



See yaa! Ska nog skriva ett inlägg nu!



P.S. Fööööööööööööööööööööörlåt att jag inte har skrivit på länge! Jag har lixom inte orkat! D.S.

2009-10-18 @ 19:17:24
URL: http://lillafjanten.blogg.se/
Postat av: Esmeralda

Aww! Love ya <33 Puss

2009-10-19 @ 21:06:14
URL: http://tooto.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Och du heter? :P
Kom ihåg mig?

Mail? Lovar att det inte publiceras

Din finfina blogg?

Det du vill säga :)

Trackback
RSS 2.0