Hej hallå! ^^

Hej hallå i stugan den blå! ^^ Jag har precis kommit hem från skolan och e hemma hos Esme! Vi slutade 13.15 idag! Istället för 15.00!!!
Glitter Text @ Glitterfy.com Tjaa... det kan man kalla för: BRA!!!!!! TJOHO!! VI HAR SLUTAT!! ^^ Eller så kan man kalla det: Jaha... min buss går ändå om 2 timmar så det är väl inte alls kul! Eller så kan man ju oxå kalla det för: Ja! Det är väl najs! Fast jag vill lixom hellre jobba med min novell!
Okej....... Jag väljer nog: BRA!!!!!! TJOHO!! VI HAR SLUTAT!! ^^
Fast novell e ju kul och skriva, men jag bor ju nära skolan så jag behöver inte ta bussen! Hurra för mej!! Men det var väl allt...


Kramizar Flipp! :P

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

Det var bara så sjukt skönt att sluta tidigt :D

Kramis

2009-10-08 @ 15:19:17
URL: http://tooto.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Och du heter? :P
Kom ihåg mig?

Mail? Lovar att det inte publiceras

Din finfina blogg?

Det du vill säga :)

Trackback
RSS 2.0