Hej på er alla! ^^

Hej igen! Nu har jag varit hoss Tilda och vi va med Elsa! Och jag har ätit middag, ris med en superduper god sås och grönskaks- och fiskspett! Det var skit gott! ^^ Och jag har sedan lekt med barbie! Det var AS-LÄNGE sen jag lekte med det! Tjaa..., det var inte särskilt kul, men att göra frisyrer är väl kul? ^^ Men det var väl allt jag har gjort! Och nu sitter jag med datorn i soffan framför tv, där det är vänner, fast nu slutade det... :( Men det var nog allt! ^^


Kramizar Flipp! :D

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

Barbie?! Najsigt :D Btw så kan du sluta använda mitt 'kodnamn' utan kalla mis Esmeralda som vanligt :P

2009-10-06 @ 18:35:24
URL: http://tooto.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Och du heter? :P
Kom ihåg mig?

Mail? Lovar att det inte publiceras

Din finfina blogg?

Det du vill säga :)

Trackback
RSS 2.0