Hejsan alla snygga (fina) läsare!!

Hej på er! Jag har varit hos kusinerna och ätit middag, mormor lagade maten. Kokt potatis med lamstek och en skit-god brunsås! Det var SKIT-GOTT!!!!! Och idag kramade jag min pojkvän! Då tänker ni säkert: Jaaa... WOW! Ni kramades, like we care! Men (min stavning e väääääääääääldigt bra xD) det händer inte ofta! Och det var mysigt och jag blev varm, för vi kramades eftersom det var väääääääääääääääääääääääääääääääääääääldigt kallt! Asså vi har varit i Nyckelviken och vi hade "K3-dagen" och den var väl ganska kul..... Vi var 3 killar och 4 tjejer och hade väl kul! Vi slutade halv 2! Dt är såååååååååååååååååååååååååååååååååå otroligt!!!!!!!!!!!!!!! TÄNK ATT VI (!) SLUTADE 13.30!!!!!!!!! Och på Onsdag, Torsdag och Fredag ska vi ha SKIVINSPELNING I AULAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMG!!!!! Om jag dör i slutet av veckan (som jag säkert gör) så vill jag bara säga att: Om jag har pengar kvar, så dela upp dom till mina vänner! (Rättvist ofc!) Och att jag alldrig har gillar spenat... jag har bara låtsas... SKOJA!!! Jag är väl fööööööööööööööööööööööööööööööööör rolig?! Jag e så bra, och jag vet alla dom roliga skämten!! xD Men det var nog allt just nu...................................



Kramizar Flipp! :D
 söta bilder <---- Jag och Viktor!  <---------- Heart!!! Jätte fin dessutom! xD

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Och du heter? :P
Kom ihåg mig?

Mail? Lovar att det inte publiceras

Din finfina blogg?

Det du vill säga :)

Trackback
RSS 2.0