Vi vann ej! :(


Glitter Text @ Glitterfy.com
Fast vi kämpade skit-hårt!!! Men vi e i alla fall glada att vi fick spela lite! Jag kom precis till matchen för jag var på min kompis Siris bowling-kalas! Och jag hann bara vara där i en timma! >/ Jag ville vara där hela kalaset! Men sen så fick jag spela HELA matchen! Vi kör 7-manna och då e jag back! Jag spelade som back hela matchen som sagt! :P Men det var roligt men jobbigt! Sen nu e juag hemma, ren efter mitt varma bad! :P Men nu vet jag inte vad jag ska skriva! Juste!
Dagens tips: Morotskaka. Morotskaka e en riktigt god kaka som du, just du, måste smaka! Du kommer att älska den! Och den har glasyr på toppen! Asså som ett helt lager glasyr! :P Du, just du, måste smaka! :D


Kramizar Flipp! ^^

Kommentarer
Postat av: Allie

Hej hej! Jag har en fråga.... Hur gör du så att du kan ha den där glitter texten? Jag vill gärna få reda på det så jag kan göra det på min blogg!



Puss och kram Allie

2009-10-04 @ 16:56:45
URL: http://lackaur.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Och du heter? :P
Kom ihåg mig?

Mail? Lovar att det inte publiceras

Din finfina blogg?

Det du vill säga :)

Trackback
RSS 2.0