HAJSAN (A)

HAJSAN^^
Jag ska försöka gör 2 smileysar i detta inlägg... Så bara en kvar... Hah, det ser så konstigt ut med en massa smileysar, satt jag ska försöka.
Men idag så var jag i Forum med Elsa, jag köpte tvååå saker.
Lila tajts och lila linne
Båda på H&M! ^^
Ooops, där gjorde jag den sista smileysen... Hah!
Ni kan få se det Lila linnet litegrann! För min syrra ser på TV, satt jag vill inte ta foto på hela mig, för då kommer hon ba:
''Öhh... Varför tar du foto på dina kläder?''
Pallar inte svara påre... 
 Hah, vad tycks? Man ser inte jättebra... Ajja! Och jag tänker sluta med Dagens bild... Det blir jobbigt... Hah, vad ska jag ha nu dåe? Kommentera om ni har lite tips! Tack.
Pusshej

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Och du heter? :P
Kom ihåg mig?

Mail? Lovar att det inte publiceras

Din finfina blogg?

Det du vill säga :)

Trackback
RSS 2.0