HAJSAN :DD (A)

HAJSAN! :DDDD (A)
Jag oc Elsa ska idag TRÄFFA PÅ MIN GAMLA SKOLA! :DDD♥ (För det är ju studiedag idag! ^^) Den hemliga gästbloggaren nr. 1 kommer jag träffa där! ;p♥ DET SKA BLI JÄTTE KUUL! :DDD Men bara under lunchrasten... (Det blir så konstigt ifall jag och Elsa skulle ringa till deras lärare.)
Konstigt ifall vi skulle ba:
''Hejsan. Vi heter Filippa och Elsa. Filippa, minns du? Hon som du hade i ett år. Hon som gick i din klass i ett år? Och Elsa hennes nya kompis.''
Läraren ba:
''Jaha, Hejsan Filippa och Elsa. Vad vill ni då?''
Vi ba:
''Vi vill bara säga att vi kommer efter lunch idag.''
Hon ba:
''Jaha...''
Det blir ju faktiskt cp... :DD♥ Satt, vi gör det inte. Men idag ska vi dit, sen ska vi på fotboll kl. 16.45. Först tänkte vi träffa henne efter skolan, men vi skulle inte hinna, eller asså det skulle bli jobbigt bara, körigt och så. Satt, vi kommer på LUNCHEN! :DDDDD♥ Men nu måste vi snart springa till bussen... ;p♥
Vi SES! (A)♥
Pusshej...


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Och du heter? :P
Kom ihåg mig?

Mail? Lovar att det inte publiceras

Din finfina blogg?

Det du vill säga :)

Trackback
RSS 2.0