HAJSAN! :DD

HAJSAN=Mitt nya sätt att säga Hej på! :DDD♥ Nu sitter jag iaf här med Elsa, och vi lyssnar på Justin Bieber-Baby! ÄGER SKIEN UR ALLA LÅTAR! (Nästan...♥) Så vad gör ni? Jag och Elsa lyssnar som sagt på musik, är inne på facebook och jag bloggar... :)♥ Men jaa.... Idag har vi inte gjort så mkt, mest varit inne på datorn och så har vi varit ute och gungat... :DD Det var skiiit-kallt. Men vi hade med oss en handuk... Asså det har regnat över natten, satt vi behövde torka av gungorna. Vi har också tagit lite bilder med mobilen (som vi alltid gör! :P) Och det skrev jag bara för att ha någonting att skriva. x) Men nu har jag inte så mkt mer att skriva, satt nu kommer dagens bild:
 Elsa gjorde om den, och resultatet blev juh bra! :DD Och hon har sovit över hos mig, jag sov i syrrans säng (: Haha... Igår såg i på Good luck Chuck! ^^ Den är jätte bra, JAG ÄLSKAR SLUTET! :DDDDDDDDD♥


Det var allt.
Pusshej

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Och du heter? :P
Kom ihåg mig?

Mail? Lovar att det inte publiceras

Din finfina blogg?

Det du vill säga :)

Trackback
RSS 2.0