Jag har int mkt att skriva om...

Sååå... GAAAHH, BLIR GALEN, ORKAR INTE ÄNDRA TEXT TILL RÖD OCH SÅÅ, JAG SKA NOG HA MIN GAMLA HEADER?! ELLER?! GAAAH, JAG BLIR GALEN!! :DDD
Ajja, *whatever*... Jag har tråkigt... Mia vill att jag ska uppdatera mer... Men... JAG VET INTE VAD JAG SKA SKRIVA OM!!! Och dessutom, jag har ingen lust att blogga så mkt längre... :O Vill kanske mer gäst blogga... Eller, nää, jag tar iaf inte bort bloggen HELT från cs! (Cs, kanske äer något annar, men asså CyberSpace äer väl internet? Eller? Asså, jag måste ta reda på det där... Och Tildas pappa? Han jobbar väl med sånt? Eller äer jag helt ute och cyklar nu?) Ajja... EN OTROLIGT ROLIG SAK:
1) IMORN; STUDIEDAG!! :DDDD
2) PÅ FREDAG; VALBORGSMÄSSOAFTON! :DDDDDDDD (Vet inte hur det stavas... ;s)

Kul va? Ahh... :) Nuuu....
yes  :D Två underbara vänner, som värkligen förstår mejj, är alltid där för mejj osv. ;)

HÖJJDÖÖ Föjjföjj♥ ;)

Kommentarer
Postat av: Clara stavningsnörden ;) Haha

Det stavas sååå...



Okej....normalt beteende? Dont think so, HM.....

Aja hare bra! ;) :)....



P.S: gillar du majbrasan?

2010-04-29 @ 13:01:39
URL: http://clarazzz.devote.se
Postat av: Tilda

Jag skulle gärna vilja svara på din fråga om att min papap jobbar med det, men om jag ska vara helt ärlig så var jag inte riktigt vad han jobbar med... x33

2010-04-29 @ 13:13:01
URL: http://tildzoo.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Och du heter? :P
Kom ihåg mig?

Mail? Lovar att det inte publiceras

Din finfina blogg?

Det du vill säga :)

Trackback
RSS 2.0