jaoe.....

Filippa ... är sjuk idag.. nt bra... Fast det är jag med... Yes. Jag gästbloggar.
och jag är den där.... '' Smartaste Superhjälten Mia'' :)
hahajag känner  mig populär här;) Hennes Hearter hon hade FÖRUT Gjorde jag;) o den hon har nu !:D
Visst har jag en talang?:D

Jag använder: 

 












*HemligStemplat*  


Ohh nej!.... Det går inte oh säga vad jag använder:(

En annan gång *host* nej men en annan gång kanske (nej)

Sitter och Chattar med en kompis... Som heter Filippa och INTE FIlippa som äger denna blogg..
Haha :D FLippa:D

Hej FLippa :D
- Hej MiMa:D
Haha:D
jag är najs:D
Du är bajs:D
Hah näö:) jag bablar :D
Jag ska nu skriva en dikt:

Du ... .Jag....Varje .....dag.....
Vacker sol... mer än du tror...
Månen lyser ,havet ryser.....
Vad är det som äger?...
Vad är det som äger?...
Vad är det som äger?...
Joo...
Joo...
Joo...
PANKAKOR!:D

haha nä... Nu ska jag gå... Med drottningsylt...haha venne :D
HEJDÅ!:D
HEJÅD!:D
HEJDÅ!:D

Gå in på Youtube.... Sök på ........ Justin Bieber-Baby
^^
Ägit!:D

hejdå!:D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Och du heter? :P
Kom ihåg mig?

Mail? Lovar att det inte publiceras

Din finfina blogg?

Det du vill säga :)

Trackback
RSS 2.0