Japp...

Hejsan
Jag vet inte varför men jag har inte någon stor lust att blogga längre. Det är konsdigt, jag vet. Förut hade jag ångest över att jag ibland inte kom åt en dator och kunde blogga, eller att jag inte hade något att blogga om. Men annars var det jätte kul. Men nu har jag lixom tappat intresset. Men jag fortsätter blogga iaf. Det är ju kul om man tycker om att läsa min blogg (även fast jag kanske inte är bäst på att blogga och att jag uppdaterar dåligt) och om jag typ tappar intresset värkligen HELT, så kanske jag tar bort den eller något, att jag inte bloggat på länge, kanske glömmer bort bloggen, då blir jag ju typ aldrig mer intresserad. Satt jag fortsätter. :) Nu sitter jag iaf ensam hemma. Det är ganska skönt att chilla framför TV:n och ha datorn iknät.
Dagens bild:
 Sötaste Bella gjorde denna på Picnik. Tack så mkt Bella!^^<3
Imorse bakade jag scones... Mums vad goda dom blev! ^^
 En bild på dom och det goda teet vi också drak. En riktigt Engelsk morgon, Haha! ;)
Pusshej

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Och du heter? :P
Kom ihåg mig?

Mail? Lovar att det inte publiceras

Din finfina blogg?

Det du vill säga :)

Trackback
RSS 2.0