NU SKA JAG BERÄTTA TVÅ SAKER! :DD

Hajjhajj...

1) Klättringen

Vi åt först matsäcken, asså kl. var bara typ 10.40, satt jag var inte ALLS hungrig (Ajja, fick stå ut med det och äta en pannkaka iaf... ._.) Sen klättrade vi hela dagen därpå. Den minsta väggen (Den var grön, asså inte som skidbackar, uppdelad, utan lixom den hade en grön vägg med en massa klätter grepp där man skulle klättra på!) kom inte jag ens enda upp på... Jaa, den var 10 meter + JAG ÄER JU HÖJDRÄDD JU! :OO Ajja, jag kom kanske... 6,7 meter upp *Stolt eller ajja, what ever* och dom andra väggarna var typ 14-16 meter. USH! Dom kom jag *host inte host* längst upp på! :D (>x'D) Men sjukt kul var det iaf! Och jag kanske ska börja på klättring! :DD Måste ju lära mig, det äer ju SÅ KUL! :D Men Bella kom jätte högt upp, klarade den gröna och tror hon klarade en av dom svåraste också! Och någon till kanske! :)

2) BOUNCE! (Har inte berättat att jag skulle på den konserten :O)

The last Bounce! Jag och Bella gick! ;P
Vad sogligt, nu ska dom inte göra några mer föreställningar... NÅGONSIN! :O
MEN GUD VAD BRA DOM VAR! :DDD
Asså först stod vi näst längst fram, men några långa tjejer stod framför oss, därför såg jag inte ett piss, förutom då och då (Men lite dramatisk och överdriven måste jag ju få va... *Rodnar, även fast jag egentligen inte gör det i värkligheten...* Vi blev SJUKT törstiga... Och i pausen så var det låååång kö till toaletten, satt vi kunde inte drika där, och vatten kostade... Så vi var törstiga, det var synd om oss. Sen efter pausen, så ställde vi oss längst upp, ovanför trappan... :) Man såg iaf MYCKET bättre... Sen när det var slut var jag ledsen. Inge mer bounce... Jag får nöjja mejj med youtube om det finns nårra klipp där på dom... :D Benke (Tror jag han heter, möjligtvis kallas) var ABSOLUT coolast. Fast Jennie också... Jaa, det äer svårt att välja...


Så här såg min hand ut igår:
Bounce... :D
Heela handen! :DDD

Jaa, nu har jag int mkt mer att säga... jag är hos Bella nu...

//Föjjföjj<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Och du heter? :P
Kom ihåg mig?

Mail? Lovar att det inte publiceras

Din finfina blogg?

Det du vill säga :)

Trackback
RSS 2.0