.

Jag har inget att skriva om...

Hah, en som jag skulle ha som header... Liiite misslyckad enligt mig.

Jag har tråkigt. Har inget att blogga om.
Jag vet, jag är tråkig, det är inge kul att läsa min blogg... Hah, jag har bara inge lust nu... Jag skriver iaf ett inlägg? :D :/ :O (Kan inte bestämma mig vilken smiley som passar... Jag är ändå lixom, ja, det är ju ett inlägg? Men ändå, föön vad tråkig jag är... :S)
Ajja^^
Pusshej
Fast jag vet inte om jag ska skriva Pusshej... Det blir så tjatigt... Jag kan ba: Hejdå! Eller: Kram Föjjföjj? Ajja, venne... Just nu så vet jag inte.

Ska jag ut och hoppa?
Det är den stora frågan... :OO Fast nejj, det är bara svara: JA :D
Jag vill lixom det. Oj, nu hade jag något att skriva om... Höhö, jag ljuger lite ibland... :OO (Jaa, asså bara om sånna saker, som jag tror inte kommer ske...)
Och en grejj:
Ordet kanske har bildats från: Kan ske. Fattar ni? Kan-ske. KANSKE!
:DD En nyyy upptäkt... Men oj vad jag ljugit... Detta blir kanske (Hah, kanske) ett iaf ganska långt inlägg...


Glitter Text @ Glitterfy.com

8.00: Gå upp
10.00: Samlas i skolan.(
ÄNTLIGEN SOVMORGON!)
10.10: Vi går typ till Dieselverksta'n
10.30: KLÄTTRING :D
12.00: Mat?
12.30: Fortsättning av klättring
13.30: Sluta klättra
13.40: Går till skolan
13.55: Jag går (troligen) med Elsa hem till mig
16.20: Jag och Elsa går till bussen
16.40: Vi åker spårvagn i Hammarbysjöstad till dansen
17.00: Dansen börjar
18.10: Vi får skjus hem av pappa

THATS SOUNDS GREAT HUH? :DDDD

Men... Öhh...
Hah, jag vet;
Pussi,

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Och du heter? :P
Kom ihåg mig?

Mail? Lovar att det inte publiceras

Din finfina blogg?

Det du vill säga :)

Trackback
RSS 2.0