Elsa<3

Faan vad fint, jag blir fan gråt färdig. Jag älskar dejj också, du gör mig hel, du är min andra halva, du gör mitt hjärta helt<3
Om jag lämnar dejj, påminn mejj om vad du sagt till mejj, vad som rörde så jävla mkt<3 Om du sticker, förljer jag med. Jag tilllåter inte att du ska lämna mejj, NÅGONSIN<3 Så gumman, älskling, gullunge, jag älskar dejj så himla mkt, du och jag för alltid, ellerhur? Systrar som systrar, man förblir alltid systrar, även om vi bråkar, så hoppas jag att jag aldrig kommer hata dejj. För det är omöjligt, du är för fin för det. Du är för underbar för det. Du får börja gå i förklädnader, så ingen ser att det är underbara du, och tar dejj ifrån mejj<3 Lova mejj att altid va den du är, du FÅR inte ändra på dejj! Lova mejj att alltid vara du, ALLTID! Du får inte ändras, då blir jag ledsen, men jag kommer aldrig hata dejj, men jag blir ledsen om du blir falsk och dum, och ignorera mejj! Så lämna mejj inte, vad du än gör<3<3<3<3

Det här var till Elsa Syster<3, och jag älskar dejj. Glöm aldrig det! NÅONSIN! Aldrig, aldrig, ALDRIG<3<3<3;*



Filippa hjärta Elsa



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Och du heter? :P
Kom ihåg mig?

Mail? Lovar att det inte publiceras

Din finfina blogg?

Det du vill säga :)

Trackback
RSS 2.0