(:

Har du:

Sovit brevid någon med samma kön – Yes :) 
Sovit brevid nån med motsatt kön – Aa
Slagit ner nån – Nääpp :p 
Ljugit för en bra vän – NEJ ;oo
Svikit någon – Inte vad jag minns ;pp

Vem:
Skrev du senast till på msn- Mia :D
Skrev du ett sms till senast – Mamma (A) 
Kramade du senast – Elsa? :pp
Sov du hos senast – Bella tror ja ^^
Vill du vara just nu - New York..................... *dreglar....*
Ringde dig senast – Mia 

Vad:
Drack du senast – Vatten (Y)
Köpte du senast – Mobil (A)
Gjorde du igår – Skaffade ny mobil (: 
Ska du göra imorn – Åka till Skottland ;D
Vill du göra just nu – Shoppa i New York.................. *dreglar....*
Åt du senast – Chips :p
Är närmast dig som är rosa – Mitt täcke har rosa blommor^^ 

Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråta – Hoppas inte det :ss

Nån har sårat dig så du börjat gråta - I fyran.

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – Aa xB
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – Yes
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – Säkert ^^
Jag har en hemlighet som ingen vet om – Aa^^
Jag har fuskat i ett spel – Jaaa, såklart ;D
Jag har struntat i ett prov – Euhm, nää? 

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – Många gånger (: 
Jag har tagit medecier mot drepression – Nääpp
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – Nää :pp 
Jag har vaknat gråtande – mardröm :oo 
Jag har somnat gråtande – Nejj...

DÖDEN:
Jag hatar begravningar - Såklart
Jag har sett någon dö - Fyfan!, nej... 
Någon du har känt som nyligen som dött - Aa... R.I.P. Morfar<3


OBS! Gjode helften igår, så det räknas som igår :pp

Kommentarer
Postat av: Clara

Åh, det där ska jag oxå göra! ;)

2010-06-22 @ 21:31:41
URL: http://clarazzz.devote.se

Vad har du på hjärtat?

Och du heter? :P
Kom ihåg mig?

Mail? Lovar att det inte publiceras

Din finfina blogg?

Det du vill säga :)

Trackback
RSS 2.0