MAN KAN SÄGA ATT JAG SKA GÖRA ETT SKIT LÅNGT INLÄGG, SOM GÄSTBLOGGANDE. ÄVEN RUBRIKEN!SOM NI SER?! NU KÖR VI!

Börjar med att pressentera mig. 
Mia Här igen. Jag måste försöka slå rekord över filippa med längsta blogg inlägget. :D

Nu skriver vi till fingrarna brinner!!! (a)

Test

(x) Mascara över 100 kr 
(x) En plattång 
(x) En locktång 
() Fondation över 200 kr 
(x) Ögonfransböjare 
(x) Olika borttagningsmedel 
() Speciell hårbalsam i en sprayflaska 
() Läppglans över 100 kr 
() Hårinpackning 
() Bodybutter 
() Bodylotion 
(x) Parfym över 300 kr
() Använder locktång/plattång varje dag 
() Använder fondation varje dag 
(x) Använder mascara varje dag 
() Använder kajal varje dag
() Avänder läppglans varje dag 
() Använder bodybutter varje dag 
() Använder bodylotion varje dag 
(x) Använder ansiktsrengöring varje dag
() Använder hårinpackning varje dag 
(x) Använder hårspray varje dag 
() Tränar på Gym 
(x?) Klipper dig varannan/varje månad
(x) Tonat håret 
(x) Färgat håret 
() Hårförlängning 
() Piercat dig 
() Tatuerat dig 
(x) Tagit hål i öronen

Totalt:
5-10 naturlig som naturen
10-15 konstgjord behandlad blomma

15-20 Kanariefågel i nordisk miljö.
20-25 fryst jordgubbe
25-30 Barbiedocka. Bara plast

Mitt resultat: Konstgjod behandlad blomma!


Hihi.... nu lite mer tester... :D

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: aa :D
Sova: Yeees!
Drömma mardrömmar: haha xd ibland. sällan...
Klä dig i svart: ibland xd
Gå i skolan: Yäs... borring..x)
Ljuga: Nope.
Hata folk: haa neee :D
Lita på folk: Yes vissa... :D

VEM:
Saknar du: Evelina! <3 :D  Och filippa o elso:D
Vill du döda: Ingen !
Vill du kittla:  Erika , för hon döör ofta av skratt då!:D
Kramade du sist: Erika ;D
Vill du prata med: Erika!
Skrek du på sist: äääuuumm... Erika!
Sårade dig sist: .........
Gjorde dig riktigt glad senast:  Mamma!
Fick du sms från senast: Mamma :D
Ringde dig senast: Erika!
Är vackrast på jorden: Vänner, familj:)

HAR DU:
För många vänner: Nope!
Färgat håret: Jaaoo!
Brutit några ben: Nä!
Några piercings: Räknas hål i öronen?:D isåfall... joo.. :D
Egen dator:  Juupps..
Bra självförtroende: Jä
Sagt jag älskar dig till någon idag:  Nä.. men igår :D
Varit kär: Yes...
Dumpat någon: Oh yes!
Lämnat landet: Semester! :D
Gjort något olagligt: Nope :) Jag e en laglig liten flickkaaaa:D

HUR:
Går du: Normalt?.. .elr nä... har små damp problem med fötterna x))) Hihih
Svarar du i telefonen: Heejj... tjooo! halluu, hallåjj;D , aa ?:D
Fördriver du tiden:  Kompisar, mobil, familj , data...
Mycket pengar har du: äää... pank ! :D
Tjänar du pengar: Venne x)
Ofta diskar du: Diskmaskin.... :D
Ofta städar du: Sällan x)
Ofta träffar du din familj: Everyday!

TROR DU:
Att du kommer bli något:  Venne?:D
På gud:  Nope.
På rymdvarelser:  Näää
Att folk tycker om dig: Kanske...
Att fiskar kan tänka: Jaa!!!!!! :D haha nää venne!
Att du kommer leva länge: Venne :D Hoppas de!



Se om jag hittar något mer! hihihihihi! x$

NÄÄ. nu orkar jag nog nt skriva mer,
kan berätta om min finfina dag!

I morse gick jag upp ungefär klockan....tio över sju...
Fixad mejj i ordning, käkade frulle......
Och drog t skolan.
i skolan hade jag tråkigt x) förutom flummrasterna med Daniela och Erika.
Och sen typ... Agathe och andra Daniela. :'D

Ellen och Hanna typ... var nån annan stanns?:D

tog lite bilder... och så?:D kanske kan slänga upp en... :D JA ! DET GÖR JAG!!!!


hhuuu
guuuuuuulllooo
jhy8
huhuh

Jadu, lite bilder?:D Finfina va ?:D

Filippa kom nyss på mejj att jag blogga... :$ Förlåt mejj lille due!

Ha det bra! Och i morrn kanske jag ska träffa Elsooo o Filippooooooos:D <3






YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄä!!

Glass glass.... i stora lass lass! :D<3

hejdå! :D♥♥♥♥♥♥♥

Kram t er söta!

och hejdå t er andra! :D♥♥♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Och du heter? :P
Kom ihåg mig?

Mail? Lovar att det inte publiceras

Din finfina blogg?

Det du vill säga :)

Trackback
RSS 2.0