Ny mobiiil ;ppp

Yes!

Äntligen, jag har väntat heeeela veckan !  cc;




Tycks? ;)

I LOVE IT :pp

men ajja... Elsa äer i Nice (Utalas Niss) och jaa... Jag vill liksom sova över hos henne, men hon äer ju nt hemma ;ooo Dessutom kmr jag ha skit tråkigt ikväll, tiep satt jag hoppas på att få datorn hela kvällen, satt jag kan deppa framför kpwebben ''Allmänt prat'', ajja, det fixar väl sejj, en ända kväll? ;pp

Men nu vill ni nog nt höra på mitt snack om att jag har tråkigt och sånt... Men nu ska jag smsa med någon rolig(A)


Kommentarer
Postat av: Clara

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ en sådan vill jag OXÅ ha!!!!!! Aviis.. ;) Hihi, men roligt! =)

Så du vet så har jag en pågående frågestund på min blogg! Fråga vad du vill! ;) Ha det bra!

2010-06-19 @ 20:41:46
URL: http://clarazzz.devote.se
Postat av: Mia

Antagligen Filippa, Måste jag vara rolig eftersom du smsar mig 27/7 ?:D <3 hahahahaah & inte bara ett sms! :Phahahahahaha <3

2010-06-21 @ 06:54:28
Postat av: Tilda

Har du ett nytt nummer eller? Om det är så, får du ge mig det så att vi kan smsa i sommar! :DD

2010-06-21 @ 17:35:37
Postat av: Tilda

Bilden på blomman i din header är från mitt hus :DD Man ser typ lite av min hand :P

2010-06-25 @ 09:22:41
Postat av: Elsa ;)

Haha, men KOM TILL NICE OCH SOV HÄR DÅ :DD <3333

PUSSS<33

2010-06-25 @ 22:23:32

Vad har du på hjärtat?

Och du heter? :P
Kom ihåg mig?

Mail? Lovar att det inte publiceras

Din finfina blogg?

Det du vill säga :)

Trackback
RSS 2.0