R.I.P. Fågeln<3

Rest In Peace Fågeln<3

Den är död. bara sådär. Jäkla katter, dödar fåglar för skojj skull. Fy fan, dålig stil! Jag började faktiskt gråta för hur hemska dom är. Jag och min brorsa begravde en fågel (R.I.P. Fågeln), satt nu ska den säkert ha det bra i himlen. Vi gick sedan och försökte hitta boet (det var bara fågelungar som dom ''lekte'' med .__.), men vi hittade det inte. Fåglar är också varelser, dem har också ett liv.

Nu ska vi inte vara mer sorgsna.

Idag ska Bella ha Tjejmiddag, och sedan får dem som vill sova över! :D

Japp, jag ska såklart sova över. :33

Men nu för jag över bilder från min kamera (YES! Hittat den) (Y), satt fortsattningen på den här dagen blir super!

Och en sak till!

Idag hade vi fotbolls match, började kl. 12.00 på IP. Vi spelade jätte bra (Skit bra jobbat tjejer! :P) och vi vann med...



*Trumvirvel...*




10-2!!!!


Jäääää! TIO-TVÅ! :33

Det är nt alltid man vinner med 10-2 :))


Men det var tiep allt:P

Ha en fortsatt bra dag! ;D<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Och du heter? :P
Kom ihåg mig?

Mail? Lovar att det inte publiceras

Din finfina blogg?

Det du vill säga :)

Trackback
RSS 2.0