Tjo ;D

VILKEN PLÖTSLIG LUST JAG FICK ATT BLOGGA!!!

Fast... Ett problem... Har liksom inget att blogga om... .__.

Jo!

Jag har liksom skaffat Spotify *japp, jag är lite efter, men jag har liksom nt hittat free spotify innan :DD*



Satt..... :P:D:):3

Men.... Aa.........................................................................................


Nt så mkt att berätta om, förutom att jag bytt lösen >;D


Förlåt Mia, du får gästblogga och sådär, men nt hela tiden, så jag kan byta tillbaka, men om du snälla nt bloggar här heeela tiden, du har ju nu en egen blogg

Hehe.......... Men....

Idag bakade vi tårtor!!! :DDD

fast våran var lite misslyckad, vi hade: 

Marängbotten
Chokladkakesmet
Marängbotten
Chokladkakesmet
MASSOR MED HALLON :D
Lite blåbär
Rivda mandlar över
Lite cockos över också :P (stavning?! ;ss)

Sedan hade vi musik, lunch, rast, gympa.
Det tog ungefär 3 timmar.
Sedan skulle vi gå till tårtorna och äta.

Våran var... Hmm... Hur ska jag förklara...?

HELT FÖRSTÖRD

Det var som en ända stor... GEGGA! (STAVNING?! :oo) Hallon med chokladsmet på. Ush.


Men jaa.... 

Det var typ det....


Ha en fortsatt bra Torsdag!


Kommentarer
Postat av: Elsa ;DD

Haha! Att du inte har lärt dig "frukt-smet"-regeln än! ;) Man ska lägga på frukten(i detta fall, hallonen och blåbären) precis innan man ska äta! ;)<3



Kramkram<3

2010-06-10 @ 18:02:11
Postat av: Filippa<3

Joo, asså vi kunde liksom nt göre det :oo



Fast det visste jag nt innan ;D Tack för tipset! Det ska jag vääääääääääärkligen andvända mig av härdan efter... :P<3

2010-06-10 @ 18:04:14
URL: http://lillafjanten.blogg.se/
Postat av: KALLE

Fet dum du e mot hon mia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-06-10 @ 22:09:14
Postat av: Filippa >;3

Sv t Kalle: Inte ett dugg :))

2010-06-11 @ 14:07:13
URL: http://lillafjanten.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Och du heter? :P
Kom ihåg mig?

Mail? Lovar att det inte publiceras

Din finfina blogg?

Det du vill säga :)

Trackback
RSS 2.0