Filippa . Jag är ledsen!

Jag kan inte låta bli att blogga här.
Av tre anledningar.

1) Du bloggar för lite! ;)
2) Det fattas SKIT mkt kommentarer! (Vad väntar ni på?:O kommentera mer!)
3) Din blogg är skit naaajs:D

Hoppas det inte gör nåt (a)
Du kanske nt vill att jag ska blogga här, säg till så slutar jag,
men igenkligen ............
Do not care.
I will make a stuff to you.
YOU CAN CHANGE!
Hope you will be satisfied;)

Nu ska jag göra den saken...

Klaar.. ska ladda upp den t dig.
;) <3

en ny hearter (stavning) ;$ Hoppas du vill ha den
Annars fåru byta.
;D<3

Kommentarer
Postat av: Filippa

Haha, Mia då! ^^

1. Oj srry, ska försöka (kommer nog inte gå så bra...) blogga mer :P

2. Aa, du har rätt! Mer kommentarer, det äer ju kul med kommentarer! :D

3. TACKTACK! ;P<3



Så, nu ska jag försöka blogga mer... Jag börjar... NU! (A)<3

2010-05-25 @ 07:19:52

Vad har du på hjärtat?

Och du heter? :P
Kom ihåg mig?

Mail? Lovar att det inte publiceras

Din finfina blogg?

Det du vill säga :)

Trackback
RSS 2.0