Halloj :DD

Halloj :DD

Pannkaksvåfflor = Mums...

Det har jag och Bella kommit på, det äer ju gott. Pannkakor + Våfflor, kan inte bli fel :3
Vi har ganska tråkigt, ska nog ut snart, göra något med någon annan kanske? :D Fast snart ska hon äta, satt aa... Men idag har jag bara varit i skolan och chillat, VINKLAR GÖR MIG TOKIG! D:< jag fattar inte ett skit -.- Men ajja, det kommr inte ett prov på det hoppas jag D: Sedan efter skolan gick jag hem medans Bella var på piano ;P Vi slutatade 3 idag btw... Ush. Men... aa....

Puss^^<3


Kommentarer
Postat av: Filippa :D

Yäääeh ;P

2010-05-27 @ 18:32:01
URL: http://lillafjanten.blogg.se/
Postat av: Smartaste Sötaste Goaste Äpplet Mia. :D

Jag ville säga... HEJ :D

2010-06-04 @ 14:49:11

Vad har du på hjärtat?

Och du heter? :P
Kom ihåg mig?

Mail? Lovar att det inte publiceras

Din finfina blogg?

Det du vill säga :)

Trackback
RSS 2.0