Hejhej. (A)<3

Hur ska jag säga det här?

HejMiaDuÄrRoligPrecisSomElsaHihiHadeIngenAningOmVarförJagSkriverSåHärDetÄrLiksomBaraKulEllerHur?


;DD
Men jaa, idag ska jag till skolan *precis som alla andra elever i detta land*. Och det ska bli.......

SKITKUL:D

För såhär det det ut:


Glitter Text @ Glitterfy.com

1. Jag går till skolan.
2. Vi har lite tyst läsning.
3. Vi går upp till kören.
4. Vi har sånggrupper och övar till Musikcafét!! :DDD
5. DATORER! :P
6. Rast?
7. DATORER! :P
8. Lunchrast
9. SO...
10. Matte? -.-
11. Högläsnig :)
12. ''NU DRARA JAG HEM!'' ;P ;D ;)



 
Tada! :P<3


Hejdå, nu måste jag verkligen göra något så jag kommer i tid :ooo

/Foffo<3

Kommentarer
Postat av: Clara

Fan också! Nu missade jag det där ^^. Men aja, "Jump" går ju utmärkt på pianot. Ska jag skrika peace? Eh..? Hu! Tänk om jag råkar putta Mickis utför pianopallen så hon får hjärnskakning och måste åka till akuten och - hjälp!

Hahaha, skojja bara..

2010-05-26 @ 18:05:08
URL: http://clarazzz.devote.se

Vad har du på hjärtat?

Och du heter? :P
Kom ihåg mig?

Mail? Lovar att det inte publiceras

Din finfina blogg?

Det du vill säga :)

Trackback
RSS 2.0