Hejjhejj^^<3

Nuuu äer jag hos Bella :P<3
Idag har jag varit sjuk *host host* Nää, i skolan har jag varit. Vi har haft repetion vilket gör att hela efter middagen gick bort åt repetion... -.- Nu tänker ni säkert Varför jag inte slutar i musikklass om det är så pest? Nää, jag slutar inte, jag har ju BÄSTA KLASSEN EVER<3 Därför slutar jag inte :P
Fast på lunchrasten hade Jag, Bella, Addie & Tuffe skiiit kuul! :DD Vi var vid hinderbanan (På skolan alltså, aa, ni som inte går där har ingen aning, det är som ni kanske förstår en hinderbana... :D) och vi tog en massa bilder, upp och ner, några åt rätt håll också! ^^ Och på 10 rasten.... Då.... Juste! Då klättrade vi på klätterväggarna vid slänggungan! :) Men nu ska vi få glass om en minut, bäst vi går nu! :P<3

//Foffo<3 :D

Kommentarer
Postat av: Naomi

Bästa klassen ever <3

2010-05-22 @ 15:03:49
URL: http://awesomeweek.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Och du heter? :P
Kom ihåg mig?

Mail? Lovar att det inte publiceras

Din finfina blogg?

Det du vill säga :)

Trackback
RSS 2.0