Hmm...

Rubrik?
Ajja, det struntar vi i.

Idag har jag varit i skolan *vilket jag alltid är?* och vi hade först livskunskap. Man skulle rita av sina händer och svara på frågor. Men det är inget kul så vi går vidare. Vi hade senare rast och sen musik. (YES, vi pratade om Musikcafét) :P Jag ska då ställa upp i det såklart^^ Mina bridag: Menuett - Av: Bach, Muffins - Av: Euhm?, Något jag trodde skulle bli var bröllops parodin *men den bli inte av >:/* och... Aa, jag kommer inte på just nu...
Det ska bli hurskitjättekulsomhelst, vilket verkar bra va? ^^
Iaf, så hade vi ''Minimara'' idag på skolan, och det var faktiskt kul, för Jag, Addie och Bella gick sist hela tiden så vi kom i mål sist (Typ.) och vi hjulade in i mål! Yää, wee are cool, huh? I know... :P Sen fick vi bulle och festis :) MUMS!:P♥
Men hursomhelst, så hade jag fotboll idag *LOVE LOVE LOVE♥* och det var SKIT kuul :)

Lite bilder :P

 I'm blond again... :D

 I have a beautiful hat, i know :P

 Svampbob fyrkant :)

 Whuuut? :oo


Haha, vi ses! :P<3

//Foffo♥


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Och du heter? :P
Kom ihåg mig?

Mail? Lovar att det inte publiceras

Din finfina blogg?

Det du vill säga :)

Trackback
RSS 2.0