Test, höhö ;)

Har du kramat nr 7?  Ja? Best friend forever
Känner du nr 4? Kusin!
Vad är ditt bästa minne med nr 9? Den där kvällen med henne (Elsa) som vi låtsades en grejj<3
Skulle du kunna ge en kram till nr 10? Alltid, my Dear friend Elsa<3 
När träffade du nr 26 senast? Euuhm, på hennes kalas
Hur är vänskapen mellan nr 6&7? Hihi, dom känner int varann
Vad är det bästa med nr 28? Att vi är grannar<3 
Vad var ditt första intryck på nr 17? Euhm, asså jag har känt henne sen födseln, satt jag vet inte 
Hur länge har du kännt nr 3?  Sen 2:an (Bella)<3
Hur träffade du nr 44? Ööh, asså min kusin<3
Har du träffat nr 6? Ja, i skolan idag (A)<3
Har du varit i nr 47 hus? Jaa, grannar?
Har du gått på bio med nr 21? Jaa, Elsa sweetie<3 
Vad pratar du och nr 7 om? Allt möjligt, bästavän Bella<3
Har du haft ett förhållande med nr 32? Nää, Elsa<3



jag måste tyvärr rusa... :( Gör färdigt sen... :P
Hihi, färdigt:P
jag tog den av en tjej som heter Clara :P
Puss<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Och du heter? :P
Kom ihåg mig?

Mail? Lovar att det inte publiceras

Din finfina blogg?

Det du vill säga :)

Trackback
RSS 2.0