-

Hellouu :D

Idag har jag haft rätt tråkigt, vanlig dag, liksom. Äntligen kan jag nästan hela låten på piano. En vals, som jag hållt på med rätt länge D: Japp, men jag har inte varit på pianot på typ fem veckor (OH GOOSH), satt ja minndes nt särskilt mkt. x) Självklart chillar jag nu, men aa. har inte särskilt mkt mer att säga.
Dock väldigt trött. Det blir nog rätt tidigt ikväll. (:



Gash vad jag älskar den här bilden. Vi är så jääkla coouuliga (8



Schteek 8D



Filippa ♥ Elsa
Jing
♥ Jang


ÜberkramarFilippaTheKing


p.s. OJOJ, failar me bilderna.

Kommentarer
Postat av: Elsa :DD

HAHAHAHA, FAIL MED BILDERNA DARLING ;*

2010-11-21 @ 00:05:40
URL: http://lackaur.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Och du heter? :P
Kom ihåg mig?

Mail? Lovar att det inte publiceras

Din finfina blogg?

Det du vill säga :)

Trackback
RSS 2.0