NEW YORK<3

HELLO!


Sorry för dålig uppdatering, men jag har varit i NEW YORK, med mamma o syrran. Okej, vill ni höra hela resan? :D Här kommer den:


Måndag
Flygplansdaaag... :s I typ nio timmar satt vi på planet :p Men sedan kom vi fram. Då var den typ 14.00 i New York o 19.00 hemma. Vi fick våra väskor tidigt, så vi gick till taxikön. Den var rätt lång, men det kom ju taxibilar med fem sekunders mellanrum, så vi stod där i bara tio minuter, lr nåt. När vi kom till hotellet cheakade vi in o sånt. Sedan gick vi ut på stan. Alla var skit trötta efter den långa resan o vi behövde ju ställa om tiden. o: Vi köpte hem mat och gick o la oss typ 20.00. 1.00 hemma. :s

Tisdag
Jag vaknade typ vid 4.00. Jag o mamma kollade på en vännerbox tills syrran vaknade, runt 7.00. Lyckost henne. .__. Vi åt frukost o sånt, sedan gick vi ut. Vi gick runt i en massa olika affärer o shoppade. Jag fick en underbar blå jacka. (Bilder på kläder osv. kommer senare i inlägget!) Vi gick på ett muséum med konst också, den dagen. (: Vi var trötta då också, men vi försökte ställa om lite. Vi gick o la oss vid 21.00 typ. Jag var snäppet före en zoombie.

Onsdag
Vaknade lite senare, runt 5.00. Vi gick ut o mamma köpte sig en kappa o syrran springbyxor. Vi fikade såklart på Starbuck också. Sedan gick vi till Applestore o kollade på en Ipad! Men vi köpte ingen. :[ Sed gick vi på en rundtur i NBC (deras 'stora' kanal) studios o kollade. Det var skit kul! Sen gick vi på bio. 'The social network' såg vi på. DEN ÄGDE! Bara att jag typ somnade lite. '-'

Torsdag
Vi vaknade 6.00. Klockan 9.00 tog vi Subway till Brooklyn bron o gick över den. Underbart härligt! Efter det gick vi till Centery 21. En skit big outlet. Jag köpte mig en t-shirt o fick en pyjamas. :p Vi var där i typ tre timmar. x0 Efter det gick vi tillbaka o funderade på om vi ändå skulle köpa en Ipad. Men vi gick iaf på en resturang o jag tog Tortellini med spenatfyllning, syrran en Pasta med Gräddsås o mamma en Cesarsallad. Det var mumigt! Sen gick vi hem o sov.

Fredag
Vi vaknade vid ca 7.30. Vi skulle åka hem, men det var inte förens 19.00 lr nåt. Alltså skulle vi åka från hotellet vid 16.00. Vi gick till Applestore o köpte faktiskt en Ipad! :D Det var långt att gå så vi gick tillbaka o då var klockan ca. 15.45. Dom på hotellet hade en taxi färdig, o inte vilken taxi som helst, utan en svart tuff-bil. En som kostar skit mkt, o ingen gul ful!Jag kännde mig 4% rikare. C: När vi kom fram så cheakade vi in o sånt. På planet hem skulle man ju sova. Det var ju fan omöjligt. Sov inte en blund. Men sen kom vi hem, lite sorgligt, men ändå rätt skönt. Jag gjorde något med Frugan, även kallad Gaybi! Vi geekade Little Big lanet på PS3. :D


*pustar ut* Då var det sagt! C8


Detta köpte jag:

 Jeans-leggings :p

 Pual Frank t-shirt (:

 Jacka från Juicy ^^

 Converse :p


Och dagens outfit :p




ÜberkramarFilippaTheKing

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Och du heter? :P
Kom ihåg mig?

Mail? Lovar att det inte publiceras

Din finfina blogg?

Det du vill säga :)

Trackback
RSS 2.0