Ursäkta!

Uppdatering har inte direkt varit på topp, dom senaste dagarna, javet. men lite ändring blire nog. (:
Jag har varit i Paris o haft super kul me hela släckten. Tyvärr får ni inga bilder på New York eller Paris, eftersom det är min familj o de är inte eran ensak, även fast det är två personer som läser bloggen, och båda en del av kompisarna, men iaf. Vi hade det super härlig, tvärr orkar jag inte gå egenom hela resan nu. c;

Idag har jag iaf varit i skolan o haft det skit. Sedan gick ja hem t Elsa Gullunge o vi såg på film, åt nudlar o glass (separat!) o sen hann jag gå in lite på fejsbuck innan jag behövde åka hem {;

Men det var allt!

ÜberkramarFilippaTheKing


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Och du heter? :P
Kom ihåg mig?

Mail? Lovar att det inte publiceras

Din finfina blogg?

Det du vill säga :)

Trackback
RSS 2.0