HELLÖÖUW :p

Hej Mia, stå pårejj, du är modig o stark :D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Men idag hare varit kul. Ja, Viktor, Miranda o Gabbi åkte hem till Gabbis nya hus, hon har nyss flyttat. :D Vi hade skit kul o drack citron saft.

Nej, nt sådan som man blandar med vatten, sådan som man har på maten istället för att klämma ut citronsaft ur en citron. Alltså rätt surt.

Eller, VÄLDIGT surt Dx Fast det var super kul :D

O....o

Onormalt kanske....

:D


Vad kollar jag på just nu?


CHUCK! :DD

Kanal 6 20.00

Ja äe cooouulig :D

yes    Random bild, som jag laddade upp FOR A LONG TIME AGOOU :D [dyrka min engelska D:]

Copyright nu, HÄR KOMMER GAMMLA UPPLADDADE BILDER :pp

 Omg. Långt hår :O







 EN AV DE FÖRSTA JAG LADDAT UPP :OO



Jag har sju sidor med uppladdade bilder. 0.0


Seejaaoow :p Õ.Õ

ÜberkramarFilippaTheKing


Kommentarer
Postat av: Elsa<3

Men jävla cpkvinna! Varför har du fina gamla bilder, medans jag inte har det?! D;

Finfina bilder dööörling :D<3



POWS

2010-10-18 @ 20:33:14
URL: http://lackaur.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Och du heter? :P
Kom ihåg mig?

Mail? Lovar att det inte publiceras

Din finfina blogg?

Det du vill säga :)

Trackback
RSS 2.0