Tjejkväll :D

Tjejkväll hos Miranda :D

Skit kul har vi haft. Sett på film, snackat [JÄTTEMKT], o... mm. :DD

Miranda, Gaybi o Mickis typ dygnade. Medan jag, Nammi o Tuffe sov. Clara var lite uppe med dom andra, men hon gick och la sig sen. Men när jag äntligen somnat [SKRATT-APOR D:<], så häller de grädde i håret på mig o Nammi.

Fast Clara o Thea låg o snusade så fridfullt, medan vi dampade. :D

Men det var kul, bara att jag ville sova, det var det som var grejjen. D:

Men ja, nu sitter ja o bloggar. :D 

DE DYRKAR MIN SKJORTA ! :3

Yeeaay !^^ Men snart ska Clara [cooouuling 8D], Gaybi [frugan], Nammi [Dotter] o Mickis [ehm... Bajskorv... :D] hem, de blir NT kul. För jag blir mobbad. D:

 

 

Abbe (ligger ner) och Tabbe (sitter upp)

men nu drar ja ! :D

ÜberkramarFilippaTheKing

 


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Och du heter? :P
Kom ihåg mig?

Mail? Lovar att det inte publiceras

Din finfina blogg?

Det du vill säga :)

Trackback
RSS 2.0