MOBILMOBILMOBIL

NY MOBIL.



VISST ÄREN SNYGG ?

___________________________________

Men hejhej. Idag vare skola, som vanligt. Sedan gick jag hem, och på började lite läxor, på datorn (ÜBERLYCKLIG). Någon sexualkunskaps läxa, till Fredag, vi ska läsa 37 sidor. GR8 ! -.- Och så skrev jag färdigt en sak vi gör på en wiki. Det är typ som ett rollspel, fast med lite IRL inslag. I Fredags körde vi sätta knorren/svansen på grisen (y' så rolig äro våran klass yaouh. Min karaktär är en brat från Stureplan.
'Tja, Kalle var namnet. Stureplan är mitt place.'
HAHAHAH.
._____.
sorrrysorry, glömde att ingen fattar, förutom alla i min klass, med våran underbart roliga humor. *ironi* c:

Click here to comment on this Voki.
Get a Voki now!


Sådär, nu fattar ni. Sexig, huh ? x))))
Men aa. Jag vet fortfarande inte om jag ska börja blogga. Kanske, men det kommer bli lite rando0m inlägg, bara så ni blir informerade om det. :33

seyaouh {;

FILIPPATHAMASTER'


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Och du heter? :P
Kom ihåg mig?

Mail? Lovar att det inte publiceras

Din finfina blogg?

Det du vill säga :)

Trackback
RSS 2.0